FAQs

How long will it take for my order to arrive?

Delivery usually takes between 3 to 7 days from the date of order confirmation, with no delays. You will receive a call a day before the planned delivery date to confirm the time of delivery.

Can I specify a shipping date or time for my order?

Yes, you can specify a shipping date or time for your order. During the purchase process, you will be able to select your preferred delivery date and time. Additionally, you will receive a call a day before the planned delivery date to confirm the time of delivery. We strive to accommodate your schedule to ensure a smooth shipping experience.

Are there bulk or wholesale pricing options available?

Yes, we do offer bulk or wholesale pricing options.

To discuss specific pricing and order requirements, please feel free to contact our sales department who shall be providing you with detailed information based on your specific needs.

Sales Department: +971 50 527 7576

What is your return and exchange policy?

تسعى شركتنا جاهدةً لتوفير تجربة تسوق مُرضية لكم. ومع ذلك، إذا لم تكونوا راضين تمامًا عن عملية الشراء، فقد وضعنا الإرشادات التالية لسياسة إرجاع منتجات التجزئة لدينا، والتي تشمل المشتريات من فروعنا أو الطلبات عبر الإنترنت. يُرجى العلم أن توقيع العميل على الإيصال (الاسم + التوقيع) يُشير إلى أنه قد فحص البضائع وتأكد من جودتها.

سياسة التبادل

الأهلية للتبادل:

  •       يجب أن تكون المنتجات في حالتها الأصلية، وغير مستخدمة، وغير تالفة.
  •       يجب أن تبدأ عملية الاستبدال خلال 7 أيام من تاريخ الشراء.
  •       يجب تقديم الفاتورة.
  •       نعتذر مسبقًا عن عدم قدرتنا على تقديم المبالغ المستردة نقدًا في أي حال من الأحوال.

عملية التبادل:

1-     في حال الشراء عبر الإنترنت، يُرجى من العميل التواصل مع رقم الطلب الإلكتروني المخصص خلال 7 أيام من تاريخ الشراء. يُرجى إرسال صورة الفاتورة وصورة للمنتج بحالته الأصلية، غير مستخدم وغير تالف. يُمكن استبدال المنتج بلون آخر من اختيار العميل أو بمنتج مُماثل، وذلك حسب التوافر. تتحمل الشركة 50% من تكلفة التوصيل.

سياسة الإرجاع للمنتجات المكسورة/التالفة:

عملية إرجاع المنتجات المكسورة:

  •       تتحمل شركة ماركولو مسؤولية كاملة في حال اكتشاف أي كسر أو تلف عند الاستلام أثناء التحميل أو التسليم للعملاء. يجب على السائق أو الممثل ذكر ذلك في الإيصال، وسيتم استبدال المنتج المكسور بآخر جديد على نفقة الشركة خلال 5 أيام.
  •       تتحمل شركة ماركولو 20% من قيمة البضائع إذا كانت المرتجعات مكسورة أو تالفة أو باهتة بعد تاريخ الاستلام بسبب سوء الاستخدام أو سوء التعامل أو الإهمال أو التخزين غير السليم . سيتم خصم 80% من القيمة الأصلية بناءً على سعر التسعير في تاريخ هذه العملية.

لا ينطبق هذا البند على الحالات الاستثنائية التي تكون فيها البضاعة داخل علبة مغلقة عند الاستلام. في هذه الحالات، على العميل اتباع الخطوات التالية:

١- في حال الشراء عبر الإنترنت، يُرجى الاحتفاظ بصورة للكرتونة عند الاستلام وصورة عند فتحها. أرسلها مع صورة الفاتورة عبر واتساب إلى الرقم المخصص للطلبات الإلكترونية.

  1. في حالة وجود نقص في المجموعة، سيتم إرسال المنتج المفقود على نفقة الشركة بنسبة 100% خلال 5 أيام.
  2. في حال وجود أي جزء مكسور من الطقم، سيتم استبداله أو الطقم كاملاً. تتحمل الشركة ١٠٠٪ من تكلفة النقل و٢٠٪ من قيمة المنتج خلال ٥ أيام.



العناصر غير القابلة للإرجاع:

نعتذر مسبقًا عن عدم قبول العناصر التالية كإرجاع:

  •       الوسائد
  •       فولاذ قابل للطي

·        علب فارغة

    What payment methods do you accept?

    We are accepting both card and cash payments in AED. Whenever we introduce more payment options, our policy will be updated accordingly on our website.

    What are your store hours?

    DIP Warehouse: 9:00 AM to 6:00 PM

    Please note: These are the standard operating hours. It's always a good idea to call ahead to confirm, especially during holidays or special events.

    How do I place an order online?

    Placing an order on our website is easy and convenient!

    1.      Browse Our Products: Explore our wide range of products and select the items you'd like to purchase as well as choosing color and size desired.

    2.      Add to Cart: Click the "Add to Cart" button for each desired item.

    3.      Review Your Cart: Check your shopping cart to verify the items and quantities. You can adjust quantities or remove items as needed.

    4.      Checkout: Proceed to checkout by clicking the "Checkout" button.

    5.      Login or Create an Account: If you have an account, log in. If not, you can create a new account or checkout as a guest.

    6.      Shipping Information: Provide your shipping address and contact details.

    7.      Payment Information: Enter your payment details securely. We accept cash, credit cards, and debit cards.

    8.      Order Confirmation: Review your order summary and confirm your purchase.

    You will receive an order confirmation email with your order details and tracking information.

    Need Help? If you encounter any issues or have questions, please don't hesitate to contact our customer service team at +971 50 534 9066 .

    Enjoy your shopping experience!